Sós mogyorós-málnás túrós süti
2018. december 11. írta: pndkitchenstories

Sós mogyorós-málnás túrós süti

Ez egy pofonegyszerű kis túrós süti, gyors vendégváró. 
Tényleg hip-hop készen van, extrázható, de diétás verzióban is elkészíthető. Én utóbbit tettem most. Viszont nem dietázók figyelem: karamell szósz készítése hozzá szinte kötelező! 
Liszt helyett zabpelyhet használtam két formában. Egyrészt Szemes zabpelyhet szórtam bele, másrészt pedig őrölt formában is, zabpehely lisztként.
Cukor helyett pedig eritritet adtam hozzá.

img_4578.jpg

img_4589.JPG

Hozzávalók:

  • 45 dkg túró 
  • 2 dl tejföl
  • 6 db tojás
  • 3-4 evőkanál zabpehelyliszt
  • 4 evőkanál zabpehely 
  • Eritrit
  • 1 citrom reszelt héja
  • Vanília aroma
  • 30 dkg fagyasztott málna
  • Egy kis zacskó sós mogyoró

    Elkészítés:
    A túrót a tejföllel és a tojásokkal jól elkeverjük. Én ezt robotgéppel szoktam. A tojásokat egyesével adagolva. Hozzáadjuk a cukrot/édesítőszert/ esetleg mézet. Én nem igazán édesítettem túl, ez ízlés kérdése leginkább. De egy kb. 5 evőkanál cukor már elegendő kell hogy legyen.
    (Javaslom kóstoljunk, és így állítsuk be az édességét)
    Valamint ezen a ponton reszeljük bele a citrom héját is, adjuk hozzá a vanília aromát és a zabpelyhet is (mind2 formában)
    Jól elkeverjük. 
    A legvégén szórjuk bele a mogyorót és a fagyasztott málnát is (nem kell felengedni)
    Sütőpapirral kibélelt formába öntjük és mehet is a 200 fokra előmelegített sütőbe. Nagyjából fél óra alatt készre sül.
    Hűtsük ki, utána lesz az igazi! Porított eritrrit mehet a tetejére.

img_4572.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pndkitchenstories.blog.hu/api/trackback/id/tr6914471544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása