Húsvéti kuglóf szerintem..
2019. április 18. írta: pndkitchenstories

Húsvéti kuglóf szerintem..

1788878a-3bd4-45da-8a37-da1e31953848.JPG

Hozzávalók:

2,2 dkg puha vaj
1,5 dkg cukor
3 tojás
1 kis doboz natúr joghurt
1 citrom reszelt héja
1 narancs reszelt héja
pár korty késői szüretelésű bor
1 csomag sütőpor
25 dkg liszt
kevés vaj (a kenéshez)
1 tábla étcsokoládé
Piros bogyós gyümölcs (10-15 dkg elég)

Elkészítés:

A puha vajat a cukorral kihabosítjuk majd a tojásokat is hozzáadva habosra verjük. Ez után jöhet a joghurt és a megtisztított citrom és narancs lereszelt héja, majd fokozatosan belekeverjük a sütőporral elkevert lisztet is. Illetve én egy kevés bort is tettem hozzá. Kevesebb cukor, de az édes íz érzetet egy kis desszert borral kerekítettem. Kihagyható elem, de szerintem így lesz tökéletes. 1-2 evőkanálnyi elegendő.

73a4c694-c170-4192-834d-e0687db8ae4a.JPG
A kuglófformát jól kivajazzuk és lisztezzük. Ebbe töltjük a masszát, amit megszórunk a gyümölcsökkel,és én a csoki harmadát is beletördeltem. Itt jött a hiba. Én túl sok gyümölcsöt tettem és fagyasztottat. És nem kevertem bele a tésztába. Szóval ezt ne feledjük. Tüntessük el a tölteléket és ne spóroljunk vele, de azért ne essünk olyan túlzásokba, mint én. kicsit belekeverjük a tésztába, majd 160 fokos sütőben kb. 45 percig sütjük. Hagyjuk a formában kihűlni, majd kifordítjuk a formából. A maradék csokoládét megolvasztjuk vízgőz fölött egy kanál kókusz olajjal és a tetejére csorgatjuk.
(Itt jegyezném meg, hogy én nem tudtam megfordítani a kuglófot a túl sok gyümölcs miatt, de ez legyen a legnagyobb probléma. A következőt már meg fogom ;) )

bc1929a7-b1bb-43d5-86e1-567df8a51c4a.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pndkitchenstories.blog.hu/api/trackback/id/tr8614772898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása