Körtés-diós márványsajtkrém
2015. augusztus 18. írta: pndkitchenstories

Körtés-diós márványsajtkrém

A tegnapi nappal kicsit úgy érzem megérkezett az ősz. Azért persze várom nagyon az indiánnyarat, de a konyha tekintetében azt kell mondjam, jól esik már a váltás. Ez a csoda mártogatós is olyan meleg hangulatot árasztott, hogy hozzám még a vihar gondolata sem jutott el.  Csak a képernyőkön informálódtam róla, én teljes békességben és nyugalomban falatoztam a hosszú munkanap után. 

fullsizerender_11.jpg

Tökéletes expressz vacsora, nem mondom, hogy ettől fogunk lefogyni, de ha mérsékeljük a szénhidrát fogyasztást - mint ahogy azt én is tettem, egy alternatív lisztből készült szénhidrát-csökkentett kenyérrel -, akkor abszolút beillik a light-os vacsorák közé.

Annyira gyors, hogy a hazafelé úton összeraktam fejben a hozzávalókat, gyorsan beszereztem őket és 5 perc alatt össze is dobtam.

Egy falatka ősz. Én legalábbis ezt éreztem.

Hozzávalók: 

  • 10 dkg márványsajt
  • 1 érettebb körte
  • görög joghurt
  • bors
  • dió

Az elkészítési részt nem kell túlragozni, a körtét meghámozzuk, felvágjuk és a sajttal és néhány kanál görög joghurttal pürésítjük. Azt, hogy mennyire legyen folyós a joghurttal tudjuk szabályozni, ha sűrű krémet szeretnénk, akkor tényleg csak 1 kanállal tegyünk hozzá, vagy akár egy semleges ízű krémsajttal is helyettesíthetjük, akkor is sűrűbb állagot kapunk. Sózzuk, borsozzuk (jó sok bors!!) és durvára tört diót keverünk hozzá. Ennyi az egész. 

PND

img_1528_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://pndkitchenstories.blog.hu/api/trackback/id/tr147714824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása